شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
آب عمیق یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۹:۰۱:۵۰

به تعویق افتادن برخی پروژه‌های اکتشافی آب‌های عمیق شرکت پمکس

ایران دریلینگ: مدیرعامل شرکت دولتی نفت پمکس مکزیک از به تعویق افتادن اجرای بعضی پروژه‌های اکتشافی آب‌های عمیق به دلیل کاهش قیمت‌های نفت خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از سایت شانا، امیلیو لوزویا با اشاره به برنامه سرمایه‌ای پمکس، اعلام کرد که به دلیل کاهش قیمت‌های نفت، این شرکت اجرای برخی پروژه‌های اکتشافی آب‌های عمیق را به تاخیر انداخته است و همچنین درنظر دارد نیروی کار خود را تعدیل کند. پمکس اعلام کرده بود که به دلیل کاهش شدید قیمت‌های نفت، اجرای پروژه‌های کلان خود را از جمله روزآمد کردن پالایشگاه‌های بزرگ و طرح‌های تولید سوخت با میزان گوگرد بسیارکم به تعویق می‌اندازد. لوزویا با اشاره به فراهم شدن زمینه حضور شرکت‌ها در میدان‌های انرژی مکزیک، تصریح کرد که مناقصه قراردادهای نفتی این کشور موسوم به "دور نخست" طبق برنامه برگزار می‌شود.

افت قیمت‌های جهانی نفت به پایین‌ترین سطح در پنج سال اخیر، شرکت‌های نفتی را برای کاهش هزینه‌های خود تحت فشار قرار داده است. براساس این گزارش، پس از اصلاح سال گذشته قانون انرژی مکزیک و پایان یافتن انحصار طولانی‌ مدت پمکس در این صنعت، این شرکت در تلاش است تا در روند کاهشی ده ساله تولید و صادرات نفت تغییراتی ایجاد کند. لوزویا افزود که منظور از کاهش مخارج پمکس حذف فرصت‌های شغلی است، اما به جزئیات بیشتری در این باره اشاره‌ای نکرد. پمکس که پس از اصلاح قانون انرژی باید نخستین‌بار در دهه‌های اخیر با شرکت‌های نفتی خصوصی رقابت کند، اعلام کرده است که این شرکت به منظور کاهش هزینه‌ها، بار دیگر در حال برگزاری مذاکرات درباره قراردادهای خدماتی است. بنابراین گزارش، هیئت ‌مدیره پمکس هفته گذشته از کاهش ٦٢ میلیارد پزویی (٤,١٦ میلیارد دلاری) یا ١١.٥ درصدی مخارج این شرکت نسبت به بودجه مصوب کنگره مکزیک خبر داد.



  کد خبر : 645
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :